Zopár príkladov "tiežmontáže"...
Tu si môžete pozrieť ukážky, ako sa montovať nemá a nesmie !!!
Tieto zábery sme zozbierali počas našej praxe v servisovaní LPG zariadení.

Fabia 1,2 40kW.

Takto "krásne" prerobili "odborníci"  Fabiu so sacím potrubím z plastu a emisnou normou Euro4. Bez regulácie množstva paliva, klasickým systémom a nechcite vedieť za akú sumu. Túto Fabiu sme mali v servise po celkom slušnom "strelení" do sacieho potrubia s trvalými následkami na škrtiacej klapke. Vplyvom rany došlo k vylomeniu ozubenia v prevodoch klapky. Zub sa zakliesnil medzi kolesá následkom čoho motor nevedel akcelerovať. Pomôže len jej výmena. Cena novej klapky- 580.- € , zadarmo nebola ani odťahová služba a práca. Čo myslíte, oplatilo sa?  Foto pod textom.

fabia

Opel Astra M2005

Zmiešavač použitý asi niekde z regála (absolútne nevhodný pre daný motor), prívod plynu teplovodnou hadicou zo ŠKODY 105, reduktor BRC namontovaný v blatníku "dolu hlavou". Elektronika sa môže aj rozkrájať ale tento motor s touto kombináciou nedokázala uregulovať. Zariadenie vo vozidle vôbec nefungovalo. Čerešničkou na torte je prepínacie relé zo starého "žiguláka" (so sovietskou hviezdičkou). O nádrži z roku 1997 je už asi aj zbytočné sa vôbec zmieňovať. Jednoducho ďaľšia obeť montážneho podvodníka.



BMW 740

Dvanásťročná (pri montáži) nádrž nepotrebuje odvetrávaciu schránku ani potrubie.
Dôvodom je lepší prístup požiarnikov k uzatváraciemu ventilu v prípade nehody. Aspoň podľa tvrdenia "technika" ktorý má toto DIELO na svedomí. (Rád by som si vypočul zdôvodnenie absencie cievky elektroventilu :-)

...alebo iná nádrž (montovala firma s licenciou !!! )



Alebo ešte iná nádrž.

Takto namontovaná nádrž vo vozidle priamo ohrozuje život cestujúcich. Kto toto dokáže nepatrí medzi normálnych. ( Neodvetraný multiventil, neschválené potrubie, bez odvetrávacej schránky a odvetrávacieho potrubia. Ozaj ste ochotní za toto ešte aj zaplatiť? )

Vedenie LPG priamo opreté o výfukové potrubie?  Niekde je to asi normálne...




Dobre si zvážte, komu svoje auto zveríte.

Častokrát sme sa stretli s tak devastujúcou montážou, že následná oprava a uvedenie do "prijateľného" stavu stála majiteľa zbytočne mnoho eúr. Miesto úspory peňazí za montáž potom naopak, táto bola predražená.